2012 m. rugpjūčio 10 d., penktadienis

There's nothing wrong with perfect

 Visiškai neturiu kuo skųstis. Ir prisikabinti nėra prie ko. Vėl savaitei buvau pabėgusi į pajūrį. Šį kartą- kaip niekad turiningai: uoliai nelankiau pliažo, o stebėjau Olimpiadą namuose, tradiciškai dviračiu aplankiau Šventąją, Jūros šventę Klaipėdoje, vėliau krikšto tėvai aplankė mane, o viskas buvo vainikuota smagiu baliuku su netikėtai pasirodžiusiais draugais, kurio pasėkmės buvo skaudžios kaip visada, bet nuo realybės toli nepabėgsi. 













Kaljano žnyplutės kompozicijoje su gėlėmis, kurias su drauge pavogėm viena kitai pakeliui namo

Pavargęs Pankas Benas dūmų ir durų apsuptyje

Kilimas ant sienos, kuris yra must have Palangos apartamentuose
Visose kelionėse mane vis dar lydi Red Hot Chilli Peppers, kurių dainos Winamp'e sukasi ir dabar. Čia vienas iš įkyriųjų mano bruožų: jei užsikabinu už kokios dainos arba (geresniu atveju) už viso albumo, tai skambės visur- ir mašinoj, ir namuose, ir per ausines arba net garsiai iš telefono, kai eisiu paryčiais per Palangą namo, dėl ko tikrai nesididžiuoju. Ir skambės tol, kol nusibos iki skausmo. Kita vertus, niekas neprilygsta tam geram jausmui, kai po pertraukos paklausai muzikos, kuri anksčiau buvo tavo gyvenimo didžioji dalis.
Jau planuoju išvažiuoti vėl, bet tik po to, kai sudalyvausiu mergvakaryje, kuris manęs laukia šeštadienį. Rugpjūčio gale tuokiasi mano pusbrolis, ko labai laukiu, o aš esu pakviesta į mergvakarį, kuris bus pirmas mano gyvenime. Sakyčiau, kad tokia šventė man nepriimtina, bet iš kur galiu žinoti, jei niekada nedalyvavau..? Žodžiu, apie tai- ryt poryt.
Kol kas reikia aplankyti hot spotus Kaune, t.y. butikus ir senamiestį. Gali būti, kad yra ir daugiau ką nuveikti, apie ką visiškai nenutuokiu, nes mintimis gyvenu ne Kaune; net telefone programėlė rodo, koks oras pajūryje.
Blogas vis dar ilsisi, kaip ir aš pati: skaitau, žiūriu ,,Draugus" (liko keturi sezonai!) ir užsiiminėju kita tokia įprasta veikla, kad net nėra ką apie tai pasakyti. 

  • Ryto daina: Brendan's Death Song, kuri man kažkodėl atrodo labai įdomi, ir viešai prižadu, kad pabandysiu apie ją surasti kokios nors informacijos.
  • Į dienos muziką infiltruosiu kažką seniau girdėto,- gal Coldplay arba Lana del Rey, kas yra kiek mergaitiškesnė muzika.
Neskaičiuokit dienų iki rugsėjo. Šiemet būtent taip ir darau, gal todėl viskas atrodo perfect :) Net nežinau, kokia šiandien diena.

Iki pasimatymo!






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą