2012 m. birželio 25 d., pirmadienis

Don't wake me up

Pavadinimą pasufleravo daina, šiuo metu grojanti per radiją, bet toks man atrodo visai tinkamas. Taigi, nežadinkit manęs iš atostogų, kurios lėtai, bet užtikrintai įsibėgėja.
Šiandien nugyvenau gana turiningą dieną, sutvarkiau keletą ne malonių reikalų, apibėgau rajono butikus. Ne ta buvo nuotaika, todėl grįžau tuščiomis, išskyrus Maximos maišą, prikrautą silpnųjų svaigiųjų gėrimų. Naujas pakaitalas užkandžiavimui vakarais- įdomu, prie ko tai prives..?
Po nežinia kiek laiko susiruošiau į kirpyklą. Man labai būdinga viską atidėlioti rekordiškai ilgą laiką, todėl didžiuojuos savim: rytoj jau eisiu. Plaukų žaliai dažyt neplanuoju, bet, tikiuosi bent trumpam ,,nurauti'' svogūną, į kurį panašūs mano plaukai kasdien. 
Paskutinėm dienom laikas truputį susimaišęs, dirbau šeštadienio naktį, todėl ne visada susigaudau, kokia diena šiuo metu. Darbas mano baisiai smagus: reikia gražiai bendrauti su žmonėm (neblogai apsimetinėju, ačiū Dievui), tada gražiai (jau savo noru) bendrauti su kolegom, o galiausiai už tai dar ir gauni pinigų. Nesuprantu, kodėl padavėja nėra pati populiariausia profesija :) Beje, vis dar laukiu svečių Vino Latino Vilniaus gatvėj!
Vakaras slenka su ramia muzika,atviru balkonu, žiurkėnu, trypinėjančiu ant stalo ir rankdarbiais. Niekada gyvenime nemokėjau naudotis instrukcijomis, todėl tik pasvajodavau apie visokių draugystės apyrankių pynimą- schemos man kaip raketų mokslas. Bet aptikau vieną gana primityvią ir žiūrėkit, kaip man gavosi!

 
Apimta azarto, sumeistravau dar keletą papuošalų ir jei atvirai, tai dabar jau nežinau, kada juos visus sunešiosiu...

Tiek šiandien. Idėjų badas mane ištiko, jaučiuosi kaip daržovė. Bet sulaukiau pastabos iš savo atkaklios skaitytojos, todėl prisėdau apžvelgti dienos įvykių.


  • Šiandienos itin maloniai nuteikęs įvykis: Laisvės Alėjoje vos nepartrenkiau žmogaus (nemalonioji dalis), kuris, pasirodo, buvo seniai matytas ir labai rūpintis pažįstamas :)
  • Dienos daina: beveik žiemos himnas, kuris ir vasarą neatrodo atsibodęs. Parrot, parrot, parrot dies.
  • Asmeninės bibliotekos naujiena: H.Coben ,,Dingęs visam laikui". Paskaitinėjusi mergaitiškus plepalus, grįžtu prie savo detektyvų. Apie juos kitą kartą.
Iki!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą