2012 m. birželio 22 d., penktadienis

All alone

Jau keturios dienos kai man atostogos! Negaliu patikėti, kiek visko smagaus laukia ir kaip viskas nesunkiai įgyvendinama. 
Penktadienį (pasak laikrodžio, dabar 23.55, taigi vis dar penktadienis) leidžiu su įvairaus plauko draugais:
  • Iš lovos save ištempiau prieš vidurdienį ir tuojau pat išsiruošiau į draugus butikus, kur aptikau savo ištikimiausią apsipirkinėjimų draugę, kuri sako (beveik dienos frazė), jog mes esam double trouble tokioms parduotuvėms. Nors, mano nuomone, tik dėl tokių kaip mes butikai ir išsilaiko :)
  • Parsisiunčiau pirmąjį ,,Draugų'' sezoną. Nors esu mačius visas iki vienos serijas, o kai kurias net po keletą (dešimčių) kartų, vis tiek šitam serialui nėra lygių. Mano akimis ,,Draugai'' nesuprastėjo po pirmų dviejų- trijų sezonų, kas būdinga daugeliui tokio tipo serialų, be to, labai mėgstu visiems lengvai suprantamą, skoningą humorą. Ir trečias dalykas- klausant tokių dialogų visai neprastai išlavinau šnekamąją anglų kalbą, kas yra visapusė nauda, žinoma.
  • Su drauge Rūta pasikultūrinom senamiestyje, kur vyksta renginiai, skirti, kaip išsiaiškinau grįžusi, Napoleono bridimo per Nemuną metinėms paminėti. Kur jis ten brido nežinau, bet koncertas buvo gražus, o jo vedėjas- dar gražesnis. Mergaitiškas pasimatymas taip pat davė naudos, nes a) mergaitiški plepalai yra geriausias vaistas nuo asmenybės krizės; b) mano mūza gavo maisto ir dabar galvoje knibžda daug idėjų naujiems papuošalams. Tikriausiai galiu reklamuoti ką noriu, todėl ir reklamuoju draugę Rūtą, kuri daro baisiai gražias apyrankes. Tikiuosi, po šito neliks skolinga ir padarys vieną man :) 

  • c) diskutuojant apie muziką prisiminiau The Fray, kurių dainos kažkada buvo tapę panašiais į draugus reiškiniais. Todėl savo vienišą vėlyvą vakarą leidžiu su pamiršta, bet labai daug prisiminimų keliančia muzika. Kažkada būtent šita grupė man padėjo susitvarkyt su savim, todėl net truputį graudu jų klausytis. Net keista, kokią galią turi muzika ir kokios stiprios asociacijos su ja gali egzistuot. 
  • Paskutinis mano dienos draugas yra žiurkėnas Rembo, kuris mėgsta morkas, gulėt ant nugaros ir šokinėt nuo stalo. Geras draugas: jam visada viskas gerai.
Šventinį Joninių savaitgalį eisiu į darbą, todėl planuota išvyka prie jūros nukeliama neribotam laikui. Kita vertus, daug nuotykių laukia ir Kaune. Kol kas džiaugiuosi savo pačios ir ,,Draugų'' kompanija ir kaupiu jėgas atostogoms.


Ar man vienai tokie paveikslėliai sukelia gilesnių minčių..?

  • Vakaro dainos, žinoma, yra iš The Fray repertuaro: ,,How to save a life", kuri kartais tikrai gali įvaryt isteriją
  • ir perdainuota ,,Heartless". Komentaruose minima, kad jų vesija net geresnė nei Kanye West. Skonio reikalas, bet man atrodo, kad čia sunkiai palyginami dalykai.
Iki pasimatymo!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą